مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 05:252020-01-10ورزشي

اخبار ورزشی خراسان شمالی | از «دوومیدانی» تا «K2»


ورزشکاران خراسان شمالی در بخش های مختلف این روزها فعالیت های بسیاری را به ثبت می رسانند که ازجمله آن ها می توان به افتخارآفرینی ورزشکاران دوومیدانی تیم اترک در مسابقات بین المللی فجر اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد ورزشکاران خراسان شمالی در رشته های گوناگون توانستند افتخارات متعددی را بیافرینند و روزهای شلوغ و پرکاری را ورزش استان به ثبت برسانند.

افتخارآفرینی اترک در دوومیدانی بین المللی فجر در نخستی روز مسابقات بین المللی دوومیدانی جام فجر در سالن آفتاب انقلاب تهران ورزشکاران تیم اترک توانستند در میان رقبای خود در ماده های مختلف عناوین متعددی را کسب کنند.

در ماده 60 متر حمیدرضا نجفی مدال برنز، همایون همتی در 3000 متر مدال طلا، سید علی حسینی در رشته پرش بانیزه مدال طلا و علیرضا خالدی در پرش طول مدال طلا کسب کردند.

گفتنی است منتخبین این رقابت ها به عنوان اعضای تیم ملی دوومیدانی داخل سالن کشور به مسابقات قهرمانی آسیا در بهمن ماه امسال اعزام می شوند.

مسابقات قهرمانی و انتخابی کوراش استان مصطفی دلیریان در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: مسابقات قهرمانی و انتخابی کوراش استان با حضور تمام مدعیان از سراسر استان در تاریخ 20 دی ماه در مجموعه شهید علیدخت بجنورد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار ورزشی خراسان شمالی | از «دوومیدانی» تا «K2»

اخبار ورزشی خراسان شمالی | از «دوومیدانی» تا «K2»